„Szyte na miarę” rozwiązania dla branży fashion

Moda to najszybciej rozwijająca się kategoria e-commerce na świecie bo jako jedna z nielicznych, jest wyjątkowo podatna na gusta klientów. Wymogiem przedsiębiorstw odzieżowych jest sprostanie zmieniającym się tendencjom, preferencjom i trendom. Zabójcza konkurencja i szybko zmieniające się trendy rynkowe, wymuszają na rynku zastosowanie nowych technologii. Dlatego firmy poszukują rozwiązana „szytych na miarę”, które pozwolą im przewidzieć pragnienia konsumenta i wyprzedzić konkurencję.

23 listopada 2017 roku w Warszawie odbędzie się VI edycja konferencji „Szyte na miarę” rozwiązania dla branży fashion, podczas której zostaną zaprezentowane rozwiązania must-have branży fashion.

Weź udział w wydarzeniu i dostawaj na bieżąco wszystkie najświeższe informacje więcej->>

 

Podczas konferecji Pan Marcin Gieracz CEO&Strategy Director, Rubikom Strategic Thinking poprowadzi warsztaty:

„Plan komunikacji w social mediach – jak wizerunek marki może wpływać na wyniki sprzedaży”

(Aby promować markę w świecie hiper konkurencji oraz w kanałach mediów społecznościowych potrzeba przede wszystkim pomysłu już na poziomie konceptu całościowego. Wszystko zaczyna się już na etapie modelowania biznesu i projektowania komunikacji opartej na przewadze i wyróżniku rynkowym. Wtedy o wiele prościej jest stworzyć Big Idee na potrzeby komunikacji Marki, a w konsekwencji Storytelling, który idealnie wpisuje się w charakterystykę social mediów. Jeśli nasza Marka ma pomysł na siebie to działania marketingowe i te wspierające sprzedaż po prostu będą realizowane z należytą lekkością i z odpowiednimi efektami. A i kreatywność oraz twórcze podejście do komunikacji staną się swoistym dopełnieniem planu sprzedażowego / planu komunikacji Marki)

Podczas warsztatów zostaną omówione następujące zagadnienia:

  • projektowanie komunikacji opartej na Big Idei oraz wyróżniku komunikacyjnym marki
  • modelowanie komunikacji dopasowanej do oczekiwań i potrzeb nabywców
  • twórcze podejście w kreowaniu przekazu marki

Wykłady poprowadzą m.in.:

- dr inż. Marzanna Lesiakowska – Jabłońska – Prorektor do spraw dydaktycznych, VIAMODA Szkoła Wyższa w Warszawie

„Od science fiction do virtual reality – wykorzystanie narzędzi internetowych do realizacji idei mass customization w przemyśle mody.”

(Pomysł na indywidualizację ubiorów wytwarzanych w warunkach przemysłowych jest od pewnego czasu silnie podkreślanym trendem, mającym z jednej strony na celu dostosowanie produktu do potrzeb i oczekiwań klienta, z drugiej wpisanie się działań firm w tendencję slow fashion poprzez unikanie nadprodukcji oraz oferowanie wyrobów, które np. z powodów rozmiarowych czy estetycznych nie znajdują nabywców. Część firm funkcjonujących na rynku proponuje usługę dopasowania modeli odzieży do danego klienta. Wymaga to jednak wizyty w sklepie lub pracowni krawieckiej, często nawet kilkukrotnej oraz wiąże się z wyższą ceną. Czy możliwa jest realizacja indywidualnych zamówień przez Internet w cenach wyrobów dostępnych na masowym rynku? Czy realne jest wykorzystanie programów do symulacji odzieży w 3D oraz skanatarów klientów do projektowania, konstrukcji i sprzedaży ubrań za pośrednictwem sieci? Prelegentka spróbuje odpowiedzieć na te i wiele innych pytań związanych z zagadnieniem kastomizacji wpisanej w e-commerce.)

 

- Aleksandra Maciejewicz – Prawnik, partner w kancelarii LAWMORE

„Reklama jako czyn nieuczciwej konkurencji.”

(Walka o klienta trwa. Sprzedawcy i producenci starają w coraz bardziej wyrafinowany lub odważny sposób przyciągać jego uwagę. Zdarza się jednak, iż niektórzy tworzą reklamę, nie znając jej prawnych granic. Walka o klienta wciąż się zaostrza, dlatego warto wiedzieć, które manewry są prawnie dozwolone, aby nasza reklama nie stała się bronią w rękach konkurencji. Porozmawiajmy więc o reklamie, która jest czynem nieuczciwej konkurencji.)

 

- Marcin Nawrocki – CRM Marketing Manager, WEARCO (www.answear.com)

„Marketing Automation -  Wdrożenie marketing automation i monitorowanie wpływu na sprzedaż firmy.”

(Zanim wystartujemy. Jak dobrze przeprowadzić wdrożenie i dobrać odpowiednie narzędzia? Automatyzacje, które dopasowują się do klienta. Optymalizacja procesu sprzedażowego – wiarygodne testy skuteczności kampanii. Case Study.)

 

- Magdalena Urbaniak – Global Communications Manager w Brand24, prowadzi bloga Tractormania.pl

„Monitoring internetu – twoja siła w badaniu rynku i pozyskiwaniu leadów.”

 

- Kinga Miller -  Dyrektor Polsko-Włoskiego Instytutu Designu i Managementu w VIAMODA Szkoła Wyższa w Warszawie

„Marka luksusowa & e-commerce.”

(Czy z pozoru zupełnie sprzeczne zjawiska jak masowy Internet i niedostępny luksus mogą iść nagle ze sobą w parze? Zachowania konsumentów odzieżowych marek luksusowych w Internecie.)

- Marcin Rutkowski – Marketing & PR Manager, i-Systems

„Case study e-commerce: Vistula Group S.A. Co łączy 370 salonów stacjonarnych Vistula, Wólczanka i W.KRUK z 791 commitami w ciągu miesiąca?”

 

- Patrycja Kuba – eCommerce Marketing Manager, Dotpay Sp. z o.o. & eCard S.A.

„Pieniądze szczęścia nie dają, ale zakupy tak! Co zrobić, aby milej się wydawało, czyli o tym jak zoptymalizować ścieżkę płatności w e-sklepie.”

- Agnieszka Samborska – Legal Adviser, Accace Legal A. Samborska Sp.k.

„Przetwarzanie danych osobowych przez sklep internetowy w świetle nowego Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych (RODO) ”

(W dniu 25 maja 2018 r. w życie wchodzi nowe Rozporządzenie unijne dotyczące ochrony danych osobowych (RODO). Wskazuje się, iż rozporządzenie to zrewolucjonizuje obecne zasady rządzące przetwarzaniem danych osobowych. Podczas prezentacji znajdziemy odpowiedź na pytanie czy tak jest w istocie oraz przedstawione zostaną nowe zasady i obowiązki, które zostały nałożone na administratorów danych ze szczególnym uwzględnieniem e-commerce.)

Tematyka konferencji:

1.E-commerce:

-multichannel commerce vs. agile commerce

-wyszukiwanie i nawigacja w sklepie internetowym – pomóż klientom znaleźć to czego szukają

-systemy b2b b2c

-bezpieczne płatności (on-line, poprzez tablet, smartfon)

-e-procurement

-automatyzacja obsługi zamówień

-social commerce

-mobile commerce

-programy lojalnościowe i programy partnerskie

-zjawisko social shoppingu

-uwarunkowania prawne

2.Rola BigData w analizie danych z portali społecznościowych:

-jak dostosować swój produkt do zmieniających się trendów?

-jak przewidywać przyszłe trendy?

3. Wearables

4.Znaczenie IT w branży fashion

5.Optymalizacja procesów i przewaga konkurencyjna

6.Technologie CAD I 3D

7.Logistyka w branży modowej

8.Narzędzia wsparcia sprzedaży

Grupa docelowa:

-właściciele i menedżerowie sklepów internetowych

-właściciele sklepów tradycyjnych, planujących wejście na rynek internetowy

-osoby odpowiedzialne za rozwój oraz strategię e-commerce

-szefowie działów marketingu, sprzedaży i obsługi Klienta

-osoby poszukujące nowych kanałów pozyskania Klienta

-projektanci mody

-blogerzy

-start’upowcy z branży modowej

Warunki udziału w konferencji przy rejestracji do 10.11.2017:*

- 159 PLN+VAT – dla osób z grupy docelowej

- 1 000 PLN+ VAT – dla przedstawicieli dostawców usług, rozwiązań informatycznych oraz technologicznych związanych z tematyką konferencji

Warunki udziału w konferencji przy rejestracji od 11.11.2017:*

- 259 PLN+VAT – dla osób z grupy docelowej

- 1 500 PLN+ VAT – dla przedstawicieli dostawców usług, rozwiązań informatycznych oraz technologicznych związanych z tematyką konferencji