Prezentacja kolekcji Caprice na sezon wiosna/lato 2018

Prezentacja kolekcji Caprice na sezon wiosna/lato 2018

Niezwykle eleganckie wnętrza XVI-wiecznego pałacu na Starym Mieście stały się scenografią do prezentacji najnowszej kolekcji marki Caprice.

Firma, która weszła na polski rynek w 1997 roku, może się dziś poszczycić licznym gronem zadowolonych klientek. Ogromne atuty Caprice to jakość oraz nowoczesne technologie, na przykład opatentowana przez markę technologia „on air”, czyli ponad 300 maleńkich ścianek wypełnionych powietrzem, które niczym plaster miodu pozwalają na swobodne odprowadzanie wilgoci. To sprawia, że latem noga się nie nagrzewa, a zimą nie ochładza. Oferta Caprice jest dostępna nie tylko w Europie, ale i Ameryce, Japonii, a nawet w bogatym Dubaju.

Obecna kolekcja na sezon wiosna/lato 2018 wykonana jest z najwyższych gatunków skóry. Charakteryzuje się eleganckimi pastelami, ale tym razem z domieszką połyskującego srebra. Szeroki wachlarz modeli, od sportowych po eleganckie czółenka, to asortyment dla wymagających klientów. Naszą uwagę przykuły przepiękne ażurowe i misternie wyglądające modele. Bez względu na to, czy będziemy dobierać obuwie do stroju casualowego, biznesowego, czy wieczorowego, możemy być pewni, że w Caprice znajdziemy coś odpowiedniego. Chyba właśnie dlatego kobiety ze świata mediów, kultury i mody tak upodobały sobie tę niemiecką markę.

Na wydarzenie przybyły m.in.: Monika Zamachowska, Olga Borys, Monika Mrozowska, Katarzyna Burzyńska, Anna Piszczałka, Misheel Jargalsaikhan, Anna Samusionek, Maja Hyży, Ewa Pacuła, Grażyna Wolszczak, Anna Skury, Dorota Czai. Oczywiście honorową rolę pełniła niezastąpiona ambasadorka marki – Dorota Gardias, której przepiękne zdjęcia od lat towarzyszą kampaniom firmy.

Hotel Bellotto idealnie spełnił się w roli gospodarza. Ciekawa forma prezentacji, przepiękny entourage oraz zaproszeni goście sprawiły, że wydarzenie pozostanie niezapomniane. Ale najważniejszy pozostaje fakt, że marka zyskała kolejnych fanów. Jak wyznała Aleksandra Szwed: „Jestem zachwycona samą prezentacją butów, wreszcie coś z pomysłem! Jako prawdziwa butoholiczka, nie mogę uwierzyć, że poznałam tę markę dopiero teraz, ale na pewno dołączę do grona stałych klientek i wielbicielek. Słyszałam o Caprice dużo dobrego i cieszę się, że mogę już przekonać się o tym na własnych stopach”. I może niech to pozostanie najlepszą reklamą Caprice.


fot. Euzebiusz Niemiec/AKPA/materiały prasowe