Marka Wspiera Markę – trzecia edycja

Marka Wspiera Markę - trzecia edycja

9 września 2017, ponownie w przepięknym budynku Muzeum Miasta Gdyni, odbędzie się pokaz polskich projektantów w ramach 3. edycji wydarzenia multibrandowego „Marka Wspiera Markę”. Nawiązując do tradycji Gdyni – miasta zbudowanego dzięki marzeniom o stworzeniu polskiego „okna na świat” – organizatorzy wydarzenia stawiają również na nowoczesność, gotowość otwarcia się na nowe wyzwania, współpracę marek i dobry design.

Patronem honorowym wydarzenia jest Prezydent Gdyni Wojciech Szczurek.

Co nowego…

W 3. edycji projektu „Marka Wspiera Markę” Organizatorzy wprowadzili małą zmianę dając możliwość projektantom zaprezentowania sylwetek ze swoich najnowszych kolekcji. Dzięki temu goście pokazu będą mieli okazję zobaczyć propozycje m.in. od La Metamorphose, Furelle, De La Fotta czy Taranko na jesień-zimę 2017/18 oraz poznać trendy, jakie zdominują nadchodzący sezon.

- Nie odchodzimy jednak od głównej idei projektu, która opiera się na zasadzie współpracy i łączenia marek, dlatego w czasie pokazu prezentowane będą również stylizacje składające się z kolekcji różnych projektantów, tych już znanych i tych stawiających swoje pierwsze kroki w świecie mody. – wyjaśnia Anna Szubert z Personal Branding Polska, pomysłodawczyni i organizatorka pokazu – Tym razem do współpracy i ich przygotowania zaprosiliśmy Natalię Turkenich, stylistkę, doradcę personalnego i analityka rynku mody, założycielkę Agencji Turkenich Style i Szkoły Stylu w Moskwie. Jest to również kolejny krok do realizacji naszego marzenia o stworzeniu eventu, który ma być najbardziej prestiżowym wydarzeniem lokalnym, ale jednocześnie o międzynarodowym zasięgu. Wiem, że to śmiała wizja, ale dzięki pracy całego zespołu i współpracy z naszymi partnerami staramy się ją konsekwentnie realizować.

Wielu naszych, polskich projektantów tworzy kolekcje na światowym poziomie i śmiało mogą myśleć o wejściu na zagraniczne rynki. Organizatorzy wieczoru multibrandowego „Marka Wspiera Markę” zapraszając do współpracy międzynarodowych gości i potencjalnych klientów chcą dać szansę polskim twórcom do nawiązania kontaktów zawodowych, które mogłyby zaowocować w przyszłości nowymi
pomysłami i projektami biznesowymi.

Gość specjalny

Gościem specjalnym 3. edycji projektu „Marka Wspiera Markę” będzie Maciej Zień. Od wielu lat jedna z najwybitniejszych postaci na polskiej scenie mody. Twórca luksusowej marki, utożsamianej z klasą i elegancją. W Gdyni Maciej Zień zaprezentuje swoją najnowszą kolekcję „First Lady” inspirowaną stylem Pierwszych Dam – tych, które często były ikonami stylu i wzorem dla kobiet nie tylko w swoich krajach. Być może projektant przygotuje dodatkowo jeszcze jakąś niespodziankę… ale o tym przekonamy się dopiero 9 września.

Młodzi projektanci

Misją projektu „Marka Wspiera Markę” jest również promocja młodych projektantów, stawiających dopiero pierwsze kroki na rynku mody, dlatego przy tej edycji Organizatorzy zaprosili do współpracy absolwentów krakowskiej Szkoły Artystycznego Projektowania Ubioru. W czasie pokazu, swoje projekty zaprezentują Ewa Chojnacka, tworząca kolekcje pod marką Hojnatzka i Maciej Soja. Pojawi się również zupełnie nowa marka torebek The Mood.

Nie ma dobrego wydarzenia bez dobrego konferansjera. Tym razem do prowadzenia pokazu „Marka Wspiera Markę” został zaproszony Mateusz Hładki.

Wydarzenie nie mogłoby się jednak odbyć bez wsparcia sponsorów i partnerów projektu.

Po raz trzeci do ich grona dołączy firma Oceanic, która w tej edycji wystąpi w podwójnej roli: sponsora i współtwórcy artystycznej części pokazu. Zaledwie dwa miesiące temu firma, specjalizująca się od lat w produktach do pielęgnacji skóry, po raz pierwszy wypuściła na rynek serię kosmetyków kolorowych – AA Wings of Color. W oparciu właśnie o tę linię wizażystki firmy przygotują makijaż modelek.

Po raz drugi wspierają wydarzenie także Holistic Clinic z Gdyni, Muzeum Miasta Gdynia oraz Link to Poland.

Sponsorami 3. edycji „Marka Wspiera Markę” zostali również: MINI Zdunek oraz Villa Antonina z Sopotu.

Wśród patronów medialnych projektu znaleźli się: Magazyn Madame, Monogram, Moda w Polsce, Prestiż, Mademoiselle, Magazyn Pomorski, Fashion Biznes i Link to Poland.

Zapowiada się naprawdę niezapomniany wieczór i warto być w Gdyni 9 września!