GATTA po raz kolejny tworzy dla BIZUU

GATTA po raz kolejny tworzy dla BIZUU

7 lutego w Praskiej Drukarni w Warszawie odbyła się premiera najnowszej kolekcji BIZUU na sezon wiosna-lato 2018. Duet BIZUU we współpracy z marką GATTA po raz kolejny stworzył kolekcję dodatków, które doskonale uzupełniły pokazowe stylizacje.

Konsekwentnie już najnowsza kolekcja BIZUU skierowana jest do świadomych i odważnych modowo kobiet, które nie boją się śmiałych połączeń, dla których nowoczesna klasyka to również mocny kolor i oryginalny nadruk. Kolekcja została zainspirowana motywem dżungli oraz egzotyką zamieszkujących ją zwierząt. Myślą przewodnią stała się również wyjątkowa flora tego miejsca. To, co wyróżnia kolekcję wiosna-lato to coraz śmielsze kolory, coraz bardziej fantazyjne połączenia i egzotyczne nadruki.

Kolory użyte w projektach duetu, przeniesione zostały na produkty stworzone przez markę GATTA. W efekcie współpracy powstały podkolanówki o soczystych barwach i ciekawej formie z wyciętą piętą i palcami oraz cztery odcienie rajstopowych skarpetek o nietypowym połączeniu materiałów, z szerokim brokatowym ściągaczem. Wszystkie według autorskiego projektu BIZUU. Takie dodatki idealnie dopełniły looki prezentowane na wybiegu. Dodatkowo do stylizacji pokazu użyto gotowych produktów GATTY, m.in. kolorowych rajstop, dzięki którym powstał najmodniejszy w sezonie wiosna-lato czerwony total look.

Podczas pokazu zaprezentowane zostały także modele z najnowszej kapsułowej kolekcji BIZUU x The Rolling Stones. Kolekcja zainspirowana została rockowym charakterem zespołu, jego niepowtarzalną muzyką, stylem i kultowymi symbolami. Kolory to charakterystyczna dla samego zespołu paleta barw. Stylizacje uzupełniły grubo tkane kabaretki marki GATTA, które podkreśliły rock&rollowy charakter kolekcji.

To już kolejny pokaz, w którym Gatta partneruje Bizuu. Jest to dowód na wszechstronny charakter marki. Produkty Gatty nie tylko świetnie prezentują się na klientkach, ale równie dobrze wyglądają na wybiegu. Podejmując kolejne wyzwania, jakimi są współprace z największymi polskimi projektantami, marka potwierdza że idzie z duchem nowych trendów, często sama je dyktując – komentuje Małgorzata Barton, Brand Manager marki Gatta.