Duet Dilligent został pierwszym zwycięzcą nagród Fresh Fashion Awards powered by Noizz

Duet Dilligent został pierwszym zwycięzcą nagród Fresh Fashion Awards powered by Noizz

Finałowa gala odbyła się w Fabryce Samochodów Osobowych na warszawskim Żeraniu.

Diligent to marka modowa o estetyce streetwearowej, definiująca na swój sposób znaczenie sportowej elegancji. Za kreatywną strona marki stoi duet Szymon Mrózek i Marta Pospieszna. Ich kreacji bliskie są odważne zestawienia kolorystyczne, graficzność, indywidualizm i odwaga w stylizacji oraz łączeniu elementów, które na pierwszy rzut oka mogą wydawać się odmienne i kontrastowe.

Kolekcja Black Chain, którą marka zaprezentowała na gali FRESH FASHION AWARDS, to obfitość zapożyczeń z bogatej kultury hip-hopu lat 80-90
Główną nagrodą jest udział w kampanii promocyjnej w portalach Noizz i Onet o wartości 500 tys. zł, a także profesjonalna kampania wizerunkowa autorstwa Jana Kriwola.
Do finału zakwalifikowali się także Acephala i Kiss the Frog. Zwycięzców wyłoniło jury w składzie: Maja Sablewska, Robert Kupisz, Maffashion, Kasia Sokołowska, Ewelina Gralak, Michał Łojewski, Jan Kriwol, Lange&Lange, Marek Dorobisz.

Duet Dilligent został pierwszym zwycięzcą nagród Fresh Fashion Awards powered by Noizz

Pokaz kolekcji Kiss the Frog
- Finałowa trójka zaprezentowała kolekcje wyróżniające się bardzo wysokim poziomem, myślę, że śmiało można powiedzieć, że był to poziom międzynarodowy – powiedział Robert Kupisz, juror konkursu, właściciel marki Qπш.

Acephala podczas gali Fresh Fashion Awards powered by Noizz
Nagrodę publiczności otrzymała Macosa. Marka zgłosiła do konkursu swoją najnowszą kolekcję zatytułowaną ‘remedy, która dedykowana jest silnym i charyzmatycznym kobietom, które nie boją się wyzwań i lubią żyć według własnych zasad.

Idea nagród Fresh Fashion Awards powered by Noizz

- Tworząc konkurs Fresh Fashion Awards powered by Noizz, chcemy wspierać twórczy potencjał projektantów, dając im szansę zaistnienia w szerszej świadomości, odnalezienia nowych odbiorców swojej twórczości, a także skonfrontowania jej z opinią doświadczonych twórców i znawców mody. Zetknięcie tych dwóch sił – świeżej perspektywy i doświadczenia może być dla każdej strony wiele uczącym doświadczeniem – mówi Marek Dorobisz, dyrektor kreatywny Media Impact Polska, przewodniczący jury.

Nagrody Fresh Fashion Awards powered by Noizz przyznano po raz pierwszy Zwieńczeniem gali finałowej był pierwszy w Polsce pokaz UEG – polskiej marki modowej, stworzonej przez Michała Łojewskiego. Ich ubrania można kupić m.in. w Wielkiej Brytanii, Stanach Zjednoczonych (w Los Angeles i Nowym Jorku), Hong Kongu, Korei Południowej i we Włoszech. Projekty UEG wyróżniają się minimalistycznym czarno-białym designem.

Duet Dilligent został pierwszym zwycięzcą nagród Fresh Fashion Awards powered by Noizz

Foto: Filip Okopny/Fashion Images / materiały prasowe